Nedan ser du beskrivningar av de gruppass som vi normalt erbjuder. Som medlem ser du schemat och bokar plats till  gruppassen via appen M3Fit Member. Det är även möjligt att boka plats under Boka Pass nedan, 

 

 

 



CIRKELFYS 3x3x30: Styrketräning med pulshöjande inslag. Ett fartfyllt pass med många olika stationer och övningar.

COMPLETE ALLROUND: I det här passet jobbar vi i 3 stationer; styrka överkropp, styrka underkropp och kondition. Arbetstid 45 sek, vila 45 sek. Du bestämmer själv hur tufft det ska bli, så kom och testa. 

FLOW: Här utmanar vi både rörlighet, styrka och balans med övningar som går i ett  långsamt  tempo. Passets innehåller en avslappning i slutet.

INTERVALL CYKEL-STYRKA : I det här passet kombinerar vi intervaller på cykel med pulshöjande styrkeövningar. 4 min cykel + 4 min styrka i 4 varv ger en härlig intensiv genomkörare för hjärta, lungor och muskler.

RYGGFOKUS: Lätt styrketräning som jobbar förebyggande/rehabiliterande mot rygg, axlar och nacke.

SKIVSTÅNG EXPRESS: Passet där du får träna igenom kroppens stora muskelgrupper med hjälp av skivstång och viktplattor. Vi fokuserar på varje muskelgrupp i 4x45 sek och du jobbar i ditt eget tempo under varje intervall.

STYRKA: Gruppass med fokus på styrka! Vi håller till i vår friavikteravdelning och använder kettlebells, hantlar och även maskiner i denna cirkelträning.

SENIORTRÄNING:  Passen Seniorträning Balans & Puls, Core och Styrka/Rygg samt Seniorpass Indoor Bike riktar sig till dej som senior (65+). Här anpassar vi träningen och övningarna så att det passar dej som senior extra bra.

INDOOR BIKE: Våra cykelpass inomhus ger dig rolig, enkel och effektiv konditionsträning. Passen innehåller en variation mellan raksträckor och backar i olika tempon och intervaller.